Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Liebster Award- ένα Bloggerοβραβείο


Με ξάφνιασε το μήνυμα της Χριστίνας …
Η Χριστίνα  έχει δημιουργήσει ένα υπέροχο μπλογκ το :Χρώμα  , όπου παρουσιάζει τις δημιουργίες της και μου απένειμε ένα βραβείο!
Ένα βραβείο που συνοδεύεται από ένα πολύ όμορφο παιχνιδάκι-γνωριμίας . 
Σκοπός του είναι να γνωρίσουμε τα μπλογκ που παρουσιάζουν ενδιαφέρον και να γνωρίσουμε λίγα πράγματα για του δημιουργούς τους.


1.                    Ανέφερε 11 στοιχεία για τον εαυτό σου
2.                    Απάντησε στις 11 ερωτήσεις που σου υπέβαλλε αυτός που σου χάρισε το βραβείο
3.                    Βράβευσε το πολύ 11 ιστολόγια (με λιγότερο από 200 αναγνώστες) και ειδοποίησέ τους
4.                    Υπέβαλλε 11 ερωτήσεις σε αυτούς που βραβεύεις


1.                    Είμαι γυναίκα
2.                    Αγαπώ την οικογένειά μου
3.                    Αγαπώ τη φωτογραφία
4.                    Είμαι αισιόδοξη
5.                    Διαβάζω πολύ
6.                    Μου αρέσει να μαθαίνω
7.                    Μαθαίνω πολύ εύκολα
8.                    Μ αρέσει να γελάω και να γελούν και όλοι δίπλα μου
9.                    Λατρεύω τα ταξίδια
10.                 Θέλω να ακούγεται μουσική όπου βρίσκομαι
11.                 Ανησυχώ πολύ γι αυτούς που αγαπώ



Οι 11 ερωτήσεις της Χριστίνας που πρέπει να απαντήσω:

1.              Αγαπημένο χρώμα;
            Δεν έχω αγαπημένα χρώματα. Ανάλογα τη μέρα αγαπώ και περισσότερο και κάποιο διαφορετικό.
2.              Αγαπημένη ταινία;
                   Ούτε αγαπημένη ταινία έχω. Μου αρέσει να περιμένω πάντα το επόμενο έργο που θα με κάνει να συγκινηθώ ή να γελάσω.
3.              Αγαπημένο βιβλίο;
           Το βιβλίο της ανησυχίας του Φερνάντο Πεσσόα , πιστεύω ότι είναι ένα από τα βιβλία που θα διάβαζα ξανά και ξάνα.
4.              Καφές ή τσάι;
           Το καφεδάκι μου δεν το αλλάζω με τίποτα.
5.              Ποιο ήταν το πιο πρόσφατο ταξίδι σου;
          Το τελευταίο μου ταξίδι και το πιο ενδιαφέρον ήταν στη Ν.Υ.
6.              Ποιο ονειρεύεσαι να είναι το επόμενό;
                       Δεν θα έλεγα όχι με τίποτα στην εξερεύνηση ενός εξωτικού νησιού…ας είναι όποιο θέλει.
7.              Αγαπημένη μυρωδιά των παιδικών σου χρόνων;
            Φρεσοτηγανισμένες πατάτες με ρίγανη…είχα φάει τόνους , όταν ήμουν μικρή.
8.              Ποιο ιστορικό πρόσωπο θα ήθελες να καλέσεις για γεύμα;
            Χμ…Πιστεύω το Σωκράτη.
9.              Πες ένα φαγητό και ένα γλυκό που θα του έφτιαχνες
            Θα έφτιαχνα ολόκληρο μπουφέ με φαγητά και γλυκά , ώστε να μείνει ώρες ατέλειωτες να κουβεντιάζουμε.
10.           Ποιο θεωρείς το καλύτερο στοιχείο της εμφάνισής σου;
            Ξέρω ΄γω; Τα μάτια μου;
11.           Και ποιο το μεγαλύτερο ταλέντο σου;
             Το να ξεπερνάω τις δύσκολες καταστάσεις με το χιούμορ.





Οι δικές μου ερωτήσεις:

1.        Γιατί δημιούργησες αυτό τον ιστότοπο;
2.        Πιστεύεις ότι υπάρχουν έστω και λίγοι που το έχουν αγαπήσει ;
3.        Πώς περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
4.        Έχεις κάποιο χόμπι ;
5.        Θα μου πεις μου ένα από τα όνειρά σου;
6.        Έχεις κάνει κάποιο όνειρό σου πραγματικότητα;
7.        Τι έκανες παιδί και τώρα δεν μπορείς να κάνεις ;
8.        Θα μου πεις 3 καλά στοιχεία που πιστεύεις ότι έχεις ;
9.        Θες να μου πεις και 3 σου ελαττώματα ;
10.     Γενικά είσαι ικανοποιημένος από αυτό που είσαι;
11.     Έχεις φίλους;

2 σχόλια:

  1. Γιούπι!!!!!Μας έδωσες βραβειάκι!!!Σία μου, ευχαριστούμε για την προτίμηση!!!Τιμή μας!!!!Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε!!!!Σε ευχαριστούμε κι εγώ και τα δευτεράκια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά Ελένη μου!!! Σε παρακολουθώ από τότε του είχες το πέμπτη και σοφότεροι...Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση, το κέφι σου και η διάθεσή σου να συμμετέχουν τα παιδιά στη μάθηση με κάθε τρόπο. Σκοπός μου είναι πάντα να αναδεικνύω τα όμορφα πράγματα που πέφτουν στην αντίληψή μου κι το μπλογκ σας είναι ένα από αυτα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή